Ett av de kändaste grejjerna i downtown Toronto var Caribana paraden som jag besökte. Människor från USA och andra länder kom dit bara för att se den. Jag själv hade ingen aning om hur stort det var och roligt! Så jag förstår varför man åker så långt för den! Hög musik människor som står och dansar och en massa färg, för att inte nämna en stekhet sol!







De fick stänga av hela vägen för att paraden skulle kunna gå där!










Har tusen andra bilder! Tog bild på typ varenda liten "vagn" som gick förbi! xD



Efter paraden bar det av till CN Tower! Världens högsta byggnad! Har tyvärr väldigt få bilder därifrån och har inte ens dem på min dator =( Men det var hur grymt som helst! De hade en del där det var glas golv såå man kunde se rakt ner! Hur coolt som helst!!!


More pics comin' up!
Queen



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback