Här är man uppe i god tid! Igår han jag inte blogga något men det var alltså skolstart! Jag ligger i stadiet mellan "Jag vill fortfarande ha kvar sommaren" och "jag är taggad på den nya terminen för att en gång för alla göra det absolut bästa av mig". Det börjar luta sig mer åt att vara taggad,för man inser att sommaren inte kan vara för alltid och det är bara bättre att släppa önskningarna och fokusera nu!  =)

Idag har vi alltså någon "idrottsdag" eller "lekdag" där hela skolan ska umgås i Haga parken och jag tror inte jag har nämnt det men jag går i METG, Mikael Elias Teoretiska Gymnasium, långt namn? Tell me about it! Ingen fattar när man säger METG eller Mikael Elias, personerna man berättar för ser ofta ut som stora frågetecken så jag är alltid tvungen att rabbla upp hela namnet -_-'. Tror inte jag vet nån som visste vilken skola det var innan jag pratade om den XD

Nu ska jag dricka upp min french vanilla och springa till bussen! =)



Nyss!



Jag är ingen kaffe människa eller nåt i närheten förutom typ varm choklad :p men FRENCH VANILLA är nog den godaste cappuccino jag har smakat!! Från Tim Hortons, Kanada =)




Min bästa, skönaste, färggladaste hoodie =)





Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback