Föreställningarna gick hur bra som helst! :D Är riktigt stolt och glad över att fått vara med i denna produktion. Lärt känna människor jag aldrig trott jag skulle pratat med annars och verkligen delat en underbar tid tillsammans. Jag ångrar så grovt att jag inte tog estet linjen! DET skulle vara the time of my life! Har x antal bilder oxå som kommer upp i lite parts :)

Skönaste läraren! Musikläraren såklart :)

Girls just wanna have fun!

Fever! Carl drömmer om snygga tjejer som dansar runt honom HAHA xD

En scen då Carl, vår huvudperson, stormar in för att uttrycka sin kärlek xD

BORTTAGET

Slutscenen! Like a virgin xD

Gruppbild, tha whole group <3

Backstage

Elina och jag

Snälla tjejer som köpt små presenter till the whole crew!

Sen blev det fika sent på kvällen

Mustasch girl xD

More to come soon


Kommentarer
Anonym

jag kommer sakna det så mkt!!! OCH DU MÅSTE SKICKA ALLA BILDER:O! /Adina

Ninni

hahahaha vad dricker du rimi


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback