Håller på att tappa förståndet helt nu, vare sig det är dag eller natt. Imorse vaknade jag av att mobilen vibrerade och jag fick ett "samtal" från någon kille som hade ett japanskt namn i stil med Takahashi. Han konstaterade att vi gick tillsammans i ettan (på gymnasiet) och sa att han skulle läsa samma kurser som mig igen nu i år och något annat liknande. Jag var fullt medveten och började ropa "Hallå?, Ja Var är du?, Hallå?" och det enda jag hörde tillbaka var bruset av telefonen så som det blir när man är uppklopplad till ett samtal men är tyst. Inget svar tillbaka. Min pappa frågar vad som har hänt, vem jag pratar med och då vaknar jag med ett ryck och ser att telefonen ligger som den ska på nattduksbordet och helt orörd.

SJUUUKT! Jag kände mig fullt medveten om det och visste att jag svarade tillbaka och så. Det kändes så verkligt! Och jag tänkte till och med typ vem fan är de här xD  Jag sa ju jag håller nog på att bli galen?

 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback