Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara göra denna lista som har gått runt på typ alla bloggar nu... men tycker alltid det är kul med sånt här, när man kollar tillbaka på det. (Det går inte att ta bort fet stilen och det understrukna men orkar inte nu xD)

10 Favoriter

Färg:
Svårt, är en färgglad person :) men typ rosa, lila, orange hör till favoriterna.
Band: Paramore, Tokio Hotel :)
Film: Svårt har många, White chicks (klassiker), Mean girls (vet inte varför men kan ha med att jag och min kusin alltid brukade kolla på den) New Moon m.m
Bok: The twilight saga
Sport: Badminton, Basket
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Saltlakrits, lakrits bl a.
Tid på Dygnet: Natten, eller tidig morgon, det är då jag känner mig mest produktiv.

9 För tillfället

Humör:
trött
Smak: Kokosboll
Kläder: pyjamas byxor och paki t-shirt
Bakgrund: Inte på min dator just nu, men typ nån orange compaq bakgrund...
Nagellack: Fransk manikyr
Tid: 01:58 :)
Omgivning: Vardagsrummet, på soffan :)
Irritationsobjekt: min bror -_-

8 Första

Bästa Vän:
Sophia, måste det vara i dagis.
Screen name: Va? Om de menar typ som användarnamn, så tror jag bland de första var på Lunarstorm typ nåt med superfun_girl91 eller nåt sånt xD hahaha

Husdjur: Kanin/Fåglar
Piercing: Typ, 7 hål i öronen. Två av de borde räknas som piercings, en är uppe och en på de där lilla "benet" i örat typ vet inte hur jag ska förklara xD
Fylla: clean :) Dricker inte :)
Musik: haha, de första man lyssna på eller? Typ indiska låtar och Spice girls, BSB, N*sync, Britney åå sånt...
Bil: Har inte riktigt en egen bil, men familjebilen e ju liksom min också eftersom jag har fått mitt körkort :D
Mobiltelefon: typ sony ericsson med den feta antennen på xD såå ful :P


7 Senaste

Party:
Paki parties :)
Mat: Paki mat, typ grillad kyckling, ris, raita (filmjölk med kryddor och lite annat), och lite mer.
Dryck: Coca Cola
Biltur: Påväg hem ikväll :)
Samtal: Ninni
Spelad låt: Ke$ha - Tik Tok
Tv-program: Har typ inte tittat på tv på hela lovet typ! Men såg nåt simpsons avsnitt när de hade marathon...

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nope
Brutit mot lagen: det har väl hänt... men inget grovt xD typ laddat ner eller nåt men vem gör inte det?
Blivit arresterad: Nein

Badat Naken: Hemma :P
Varit med på Tv: Yes :) typ 2 gånger med kören :) En gång som kör åt Robert Wells!

Kysst någon du inte känner: nope

5 Nej tack

Kläder: tanga hahaha kom inte på nåt annat xD

Mat: haha det här kommer ta evigheter! Är en riktigt petig människa när det gäller mat! (men inte för att jag vill) Äter typ bara junkfood xD
Musik: Är öppen för det mesta, vet faktiskt inte...
Dryck: ingefärsté
Personlighetsdrag: lögnaktiga och falska.


4 Saker

Du gjorde igår kväll: Kollade på skräckfilm :)
Du kan just nu höra: Laptopen, som pumpar tik tok :)
Du kan inte leva utan: luft? duuh

Som du gör när du har tråkigt: Sätter på hög musik och sjunger och dansar till det :)


3 Personer


Du kan berätta allt för: Me, myself and I, haha. Jag är en människa som håller allt inom mig...
Du tycker om: Mina nära och kära såklart :)

Du inte gillar: Finns väl ett antal som går en på nerverna.

2 Val


Kaffe eller te: te
Vår eller Höst: Vår, för då vet man att sommaren snart är här! Men Höst för det är mycket finare då, med alla löv som skiftar färg och faller på marken åå såå :)

1 Önskan
Jag önskar verkligen att jag kunde trolla eller att jag fick typ en miljon till önskningar och kunde önska mig precis allt i världen xD haha Eller typ att jag gick igenom en vägg och kom till Narnia eller Hogwart :)

 

GOD NATT PÅ ER NU! :)

xoxo


Kommentarer
Sebbe
http://lookstylish.blogg.se/

sv: tack för din medverkan , ikväll presenteras finalisterna =)

kramar!

simone
http://fattybom.blogg.se/

Hoppas du får en helt nyår gumman, ta hand om dig idag! :)

Jessica - A girl with big dreams
http://meyoulove.blogg.se/

vad fin du e :d

Reda

HAHAHAHAHAHAHAHA tanga!!!!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback