Heey!
Är äntligen framme efter ett helvetes flyg med mellanlandning i 12  timmar :O Har inte jetlag eftersom jag inte sov på typ 24 timmar. Träffade min twich efter 2 år <3 och Angela Gabriel morbror och morbrors fru! <3<3<3 Kändes inte alls som det var så länge sen man såg dem! Den perioden utan kändes bara dimmig... Har bilder från resan+första dagen här eftersom jag inte la upp dem igår =)




I Arlanda... Skulle flyga ensam för första gången... NERVÖST! xD



I Zurich, där vi mellanlandade i 12 timmar och inte nog med det påå natten!! :O



Hahaha jag och min bror kunde inte fatta att vi va i Schweiz och inte i Tyskland tills vi såg det på en sån vagn xD
Vi åkte med Swiss air, såg duty-free tidningar med CHP (deras valuta) men fattade ändå inte xD




12 timmar på natten där det var dött och allt var stängt! Så vi fick hitta på nåt att göra!




hahah såg en ett skyltfönster med Twilight-serien! haha var ba tvungen att ta bild;)





Hamnade i Bramton, Ontario, Toronto, Kanada =) Hemma hos familjen James =) Området ser ut som Wisteria Lane i Desperate Housewives! Ska ta bild utanför och visa!




Förenade once again =)



Vi stack till Wal-Mart, 100 gånger större än en ICA-Maxi butik xD




I Kanada finns mini-pakkilaand xD det är desis över allt och butiker åå såånt xD....Vi gick till SUBZI MUNDI! xD (internt skämt xD) och KULFI =D Skit god pakki glass :D (Den på bilden :P)



Jenni and moi =) <3<3<3



Vi igen =) En random kvinna på wal-mart kom fram till oss och ba omg are u guys twins? Jenni ba ehhm no we're cousins ohh hon ba OH MY LOORD you look so much a like :O hahah :P

HAHA, måste bara tillägga en random konversation som sas nyss xD

Jenni: LÄGG ÄGG ANDI!
Andrew(Min brorsa): Jag e ingen höna!
Andrew: Jag e en katt ;)
Jennifer tänker... och utbrister sen: Men då e jag en gris!

LLLMMMAAAFFFOOOO!!!



/Queen




Kommentarer
f

"hon ba OH MY LOORD"

AHAHHAH :D dör!

fyfan asså

ser att du har det roligt där ;)omg reem, jag klippte mig! asså så jävla fuuuuuuuuuuuuuuult!!!! ser ut som en fucking tolvåring!!!!

NÄNNÄH

hahaha funda det vill jag se! kul att du har kul kimmi! njut nu!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback