Kom hem från bion för ett tag sen. Det blev Harry Potter 6 igen =) Mina kusiner ville se den och jag ÄLSKAR Harry Potter såå it was fine with me =) Men asso man märker såå mkt man inte märkte när man såg den första gången! Speciellt för att jag och N hade diskuterat den efter frösta gången. Fokusen ligger på såå fel saker! Hälften av grejjerna som är viktiga finns inte ens med :S Filmen var bara bra för att det liksom e "Harry Potter" men än besvikelse i sig... Jag hade ju väntat som fan på att se Voldemorts hela historia!! Men den nämndes inte ens :S Hatar när de alltid ska lägga in sina egna grejjer för att tro att det blir bättre men det inte blir det!!

Well, well bion va grym iaf =) Futuristic! Blir bara bilder med mobil för har inget annat =(

OHH, Det e nåt cp med datorn såå jag kan inte lägga upp bilderna =(  Lägger upp dem imorrn =)

God niiight! (Eller de flesta av er sover väl säkert ;) )

Kommentarer
adina
http://lillsmuurfen.blogg.se/

hahahhaha va söt du är reema :D TACK!

NÄNNÄH

sämsta filmen. hoppas du har det bra vännen. saknar dig


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback