Dagen började med brunch hemma hos några familjevänner. Sen åkte jag och mina bästa vänner till stranden...





Vi satt och åt och drack och solade =)



Tog coola bilder...


Reklam för svalkande  dryck en het sommardag ;)




Runnin' trough the monsoon... :D (JA! Jag ÄLSKAR Tokio Hotel <3)



Åt isglass =)




Yummy in my tummy :P




De fina vännerna njöt oxå av glassen i den stekheta solen



och massa chill...

Senare på kvällen var det grillfest hos mina kusiner. Där åt jag mest och spelade guitar hero så tog inga bilder =( Men såg min moster och hennes mans nya bil som va hur cool som helst!


...så jag och alla småbarn var tvunga att ta en testdrive i parkeringen =)



MIn craaazy cousin! Tur att han körde sakta 
:P



Sedan var det dags att åka hem! Jag och brorsan på vår "volvo" som vi kallar cykeln :P
Jag hade tråkigt där bak så jag tog bilder medan vi åkte :P


och i hissen... Hemma =)


That's about it =)

Nu ska jag ta och lägga mig! God natt!

/Queen

Kommentarer
F

så jävla sexiga vi är!

Queen

hahah ja sååklart :D

Queen

hahah ja sååklart :D


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback