Summering av galan då, riktigt grym som vanligt. Har suttit bänkad framför tv:n varenda EMA eller VMA så länge jag minns. Jag är en sån person som alltid ser det positiva i saker och just därför tycker jag den är lika bra varje år. Riktigt kul att få se alla artister samlade och belönade för deras åstadkommelser, speciellt om det är favorit artister. :) Katy Perry är en riktigt rolig host och det är väl därför hon har fått vara med två gånger i rad. EMA eller VMA  är väldigt stort för mig och såg Kenzas mtv blogg, vilken lyckost hon är! Intervjua och ta bilder med de kändisar jag bara ser i mina drömmar liksom. Jag önskade att jag hade sådär mycket tur. =/

Well, well the winners then:

Bästa låt
– ”Halo” med Beyoncé
Bästa liveband – U2
Bästa grupp – Tokio Hotel
Bästa nykomling – Lady GaGa
Bästa kvinnliga artist – Beyoncé
Bästa europeiska band – MaNga (Turkiet)
Bästa manliga artist – Eminem
Bästa urbac act – Jay-Z
Bästa rockband – Green Day
Bästa alternative act – Placebo
Bästa video – ”Single ladies (put a ring on it)” med Beyoncé
Bästa UK & Ireland new act – Pixie Lott
Bästa svenska artist - Agnes Carlsson



Katy Perry i en av hennes alla klädbyten! Den här klänningen är så grymt snygg! Kommer ihåg att jag skrev om den och några till som kommer från Viktor & Rolf. Här



Red carpet hotties:


Katy P once again. Riktigt vacker är hon! Älskar hennes ögon! :)

Tokio Hotel <3 (Läs: vad har Gusti gjort med håret?!) 

Jonas Brothers. Snyggaste bröderna ever! Älskar hur Joe har sitt hår nu! Det innan fick honom att se ut som en lama :S

Beyoncé

Backstreet boys

Snyggingen Jesse Metcalfe car oxå på plats

Shakira



Kommentarer
N
http://illuminees.wordpress.com

Shakiras klänning gick inte hem. Beyoncé ser ut som en sjöjungfru men jag älskar henne för mycket för att hata haha!

ellen
http://ellfi.blogg.se/

jävlar va nice - go katie!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback