OMGOMGOMFG! HUR OCH VAR SKA JAG BÖRJA?! GALET BRA! Jag har bara positiva kommentarer. Visst det kanske finns lite här och där som inte var så bra! Eller så kanske jag tycker att den var extra bra eftersom jag saknat Twilight på vita duken och äntligen fick se något nytt där, men den här filmen var lite mer som boken i alla fall. Jacob såg ännu bättre ut on screen och Edwards smärtsamma plågande uttryck fick mitt hjärta att brista. Robert Pattinson är en sån grym skådis alltså hans uttryck, hur äkta som helst! Och Jacobs kropp haha och hans långa hår såg så mycket bättre ut än i Twilight! Han såg ju bra ut i det till skillnad från förra filmen! Well, well det är bara massa ordbajs eftersom att jag är så hype efter filmen. Kan inte få nått att låta sammanhängande och logiskt, säger bara det som poppar upp i huvudet och goosh så många grejjer det är samtidigt kan inte säga något vettigt, får inget att låta sammanhängande xD Ni märker själva :P Men jag tror en sak är clear, I loved it!

Nu: Ludo (nästan som fia med knuff) med familjen.


Haha, ser ni det där vita på Edwards hals? Folk hade pussat på honom! Crazyy

Min snygging Jacob! ;)

Heartbreaking Edward



Kommentarer
Anonym
http://allmovies.blogg.se/

älskade filmen !!!!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback