Sitter ensam hemma har inga roliga planer idag :( Eller jo visst ska jag ha massa kul här hemma! Plugga fysik och matte skriva om rapporten från igår, I mean jag DÖR av lycka :D Vem önskar inte att få sitta hemma med läxor det e ju typ det bästa! :D Jag vet att ni alla därute är avundsjuka på mig :D Fysik och matte! WOHOOO :D


haha ok jag har så j*vla tråkigt det över är helt sarkastiskt om ni inte förstod det xD hahaha man vet aldrig... :p

Som sagt har väldigt tråkigt...

haha triss i twix och x-ray all to myself!

Nytt smycke, tro, hopp och kärlek ;) lr typ peace,love and hope :)

Och en mini-mic som jag kan sjunga i anytime :)

Vampire fangs is a must ;)

Haha typ världens snyggaste strumpor? Kanske inte med de är fodrade inuti såå mjuka och sköna! :D



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback