- JACOB BLACK, BREAKING DAWN

Livet är allt härligt ibland! Till exempel när man har en deadline till kl 00.00 och sitter i sista sekunden och kämpar med en j*vla labbrapport i Fysik som man egentligen inte alls fattar... För att inte nämna så har man ju den absolut bästa datorn i hela världen JOY! Jo, batteriet funkar inte, sladden åker ut så att den stängs av, visst är det en liten skatt. Tillbaka till deadlinen då, man kämpar som ett freak en riktig galning för att gå emot tiden och faktiskt fixa det och stryka bort det från sitt liv, men NEJ, det är väl en oskriven lag att det aldrig får gå uppåt för en. Man sliter som fan, är klar, råkar skicka in utan att ha bifogat själva dokumentet, kort därefter stängs datorn av. Inga problem vi har back-up, sätter på datorn öppnar tusen dokument med samma namn så att inget ska gå bort. Stänger ner dokument som inte har med saken att göra och stänger ner själva dokumentet som behövs utan att spara!!! Har fortfarande hopp om att det ska komma upp så man sitter där och klickar på samma dokument igen och igen och vägrar inse att det faktiskt är borta...

Great, här satt man halva natten och slet med nåt som man måste börja med från scratch igen...


Jag vet inte men just nu tror jag bara att life sucks and then you die... Det här är typ det bästa citatet ever för att beskriva livet.

Ja, nu när jag slösat en hel dag utan att ha fått nåt gjort så betyder det att jag fortfarande har 100kg mer vikt på axlarna! Så jag måste prioritera och detta är inte första prioritet... Även om jag ville det... Nu ska jag sova och vakna och skriva klart 3 stora grejjer imorrn! En liten uppdate kanske kommer...





/Queen

Kommentarer
Lakisha
http://daynnight.blogg.se/

Tack!=)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback