Här är den! Official Video för automatisch med Tokio Hotel! Äntligen lite nytt från dem! Jag måste erkänna att jag just nu har väldigt blandade tankar om den här låten... Kanske måste lyssna på den mer... Jag gillade hela  låten grymt mkt förutom hela falsettsången på refrängen den va helt ok men inte TH liksom... Sen kändes den inte lika "rockig" eller vet inte hur jag ska förklara men hela den här lite mörka, mystiska sidan de har som inte syndes så mycket här... Texten träffade inte hjärtat till 100% som seriöst varenda låt dem gjort innan har träffat. Det metaforiska de alltid brukar ha i sina låtar typ, de brukar ju generalisera väldigt mycket så att man känner igen sig själv som till exempel Don't Jump eller Schrei, fick inte riktigt samma feeling... Men de sa ju att det skulle bli nytt och jag tycker fortfarande låten är grym och TH är ju liksom TH och så kommer det alltid att vara och vad dem än gör kommer jag alltid att älska dem! =)


<3


Kommentarer
Tanya
http://tanii.blogg.se/

denna gång spelade vi in den i Rinkeby, en väldigt kort film, mer som en trailer fast jaa en film haha..jag och en annan kille hade huvudrollen :P

MUSIC at danielak's
http://danielaks.blogg.se/

sv hahahha Bills dans var rolig, trodde också att jag var den enda som märkte den för när jag pratade med folk så nämnde ingen det.. :P :D och tack! :D

Thema nr 1 är underbart energisk låt. :D



Jag gillar din design, den är avskalad och snygg! :D Me like! :D

Ellinor
http://sambassadeur.blogg.se/

Den låten är bra. :)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback