Heey!
Kass update, I knoow. Imorgon kommer Tokio Hotel till Sverige och jag var inte den lyckliga som får se imorrn :'( Life sucks sometimes... Men men vi TH-fans som inte vann kan väl bara vänta på bilder... På tal om TH och bilder så har jag glömt att visa deras CD cover...

Official cover, Bill som en robot... Vad tycker ni? Jag skulle hellre vilja se alla 4!

Dessa två tror jag är fan made, men vet inte... Det skulle tydligen finnas en till som de funderade på att ha som cover. Så jag vet inte om det kan vara nån av de här...

Tidigare covers

 

Vilken är er favorit?


Själv gillar jag nog Scream mest, speciellt min signerade! =)


Kommentarer
Rosida
http://beyondthesurface.blogg.se/

Den där tredje bilden var läskig... O_o


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback