Fick lära mig ett och annat genom att hänga med amerikaner på resan! Efter att pratat med dem förstår jag typ varför alla filmer och serier är som dem är. Det är precis så det är in the States. Fick mig bara att vilja åka dit ännu mer!
Maten i Italien var i alla fall inte min grejj. Kanske åt vi på "fel" platser, men det var en riktig bevikelse. Pastan, pizzan allt... Har inte så mycket mer och säga om det faktiskt.
På bilderna besökte vi i alla fall någon kyrka, munkarnas "boende" eller vad man ska säga (trädgården) och colosseum som e bland det kändaste i Rom. Även parlamenthuset och lite annat hann vi med :)
(att göra entermellan styckena funkar inte igen, nån som vet varför?)
Utsikt över gay street från Colosseumet :)
Taylor haha

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback