heey guys!
Vilken j*kla dag jag har haft! Börjar med att jag försover mig och missar den sista bussen jag tar till skolan. När jag övertalat mig själv att ta tunnelbanan för att jag inte har något annat val (HATAR seriöst t-bana) och kommer dit så är det stopp på blåa linjen! GREAAT står utanför och fryser asset av mig i 30 min innan jag äntligen får tag på en buss mot stadshagen. FÖR ATT INTE GLÖMMA, jag går ju kör och vi ska sjunga idag på minnesstunden och jag missar det. DOUBLE GREAT. Kommer fram och ser att de kommit halvvägs in i låten.
Detta var då bara min morgon, sen vid lunch så var jag skit sugen på att äta en riktigt god smörgås. Jag beställer och är helt inställd på att äta den mackan och då säger hon att mackorna tyvärr är slut och Nina precis tagit den sista. Fick duga med deras inte så goda pastasallad.
Jaa, senare mot eftermiddagen och kvällen sa det bara snap. MEN när jag kom hem var det spaghetti och köttfärssås till middag som jag varit sugen på så himla länge! och det kompenserade för typ halva min dag haha.
Bland det bästa som finns med att komma hem är om det är god mat hemma! haha
ttyl

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback