she can transform like Optimus Prime :) (optimus prime on my shirt :) )

Vilket j*vla oväder! Herregud! Jag som hoppades på att det värsta var över och att snön snart skulle smälta bort, men näe näe. Jag vet inte hur det är med er men jag orkar inte klä på mig alls, som ni ser bor jag praktiskt taget i tights, stora koftor och stora t-shirts. Vem orkar klä sig ordentligt i det här vädret? Hatar att sätta på mig jeans när det är kallt, känslan är så äcklig xD Comfort före allt! :) Blev ingen skola för mig idag och är ledig imorgon och på fredag så det är som ett litet mini lov :)
Hur har er dag varit?

Kommentarer
kristin
http://kristinjohannesson.blogspot.com/

jag verkligen älskar dina coola tshirtar och tjocktröjor. vart har du köpt dom?:D tacksam för svar


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback