... NIS! Min alldeles egna reporter som är undercover som en skolelev och försöker ta sig fram i trafik kaoset.

Nis (09.38): Du kommer inte att komma fram kan jag säga dig  :-p
Queen (09.39: Haha jag tänkte ge det ett försök :p men vad e det som har hänt? (Nyvaken och försöker kolla sl samtidigt och messar med Hai och checkar läget oxå)
Hai (09.39): Katastrof! kmr de nån buss då?
Queen (09.40): Försöker kommunicera via sms. Vet inte ska ut plast
Nis (09.42): Asså vadå va e de som har hänt? Dummaste frågan på länge. Har du sett vädret och känt kylan? Det är det som har hänt.
HAHA
Hai (09.43): Plast?
Queen (09.44): Vadå plast?
Nis (09.45): Asså jag är jätte irriterad. Har försökt komma till jobbet i tre timmar och jag är inte ens halvvägs.
Hai (09.46): hahaha du skrev så
Queen (09.47) till Nis: jaha oj shit! Bussen e ju oxå kaos det har fastnat en här hos mig mitt på vägen och den är typ avstängd. (Ingen försöker flytta den ens)
Queen 09.53) till Hai: Aha Haha nyvaken Haha försöker hitta nån väg till skolan xD
Queen (09.54): HAHA läste vad jag skickade jag e helt kokobeng just nu
Hai (09.55): hahaha as usual
Nis (09.48): Aa du ska få se vilket kaos det är. Allt jag har att säga :P
Hai (09.55): kvar i förorten ir?
Queen 09.56): Yes, kommer typ komma fram när jag slutar så kan lika gärna bara stanna hemma.
Queen till Nis (10.08): Hur går det kommer du nånvart?
Nis (10.09): Nej asså jag blir så arg får panikångest fan.
Jaa, om vi summerar detta så säger Nis att vi inte borde gå ut, Hai  hamnade med i "studion" och jag är kokobeng i huvvet.
Och hur det blir med min alldeles egna reporter Nis får vi höra om ett tag, cuz... she's trapped in the traffic!
Är det någon annan där ute som var "trapped in the traffic"  Tveka inte utan skriv det som en kommentar och berätta vad som har hänt och så har just DU chansen att komma med på trapped in the traffic!


Kommentarer
designtopia
http://designtopia.blogg.se/

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

Haifah
http://wikipedia.not

LOL


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback