Kommer ni ihåg Power Rangers? Så coola! Det fanns så mycket coolt när jag var liten! Vad finns det nu för tiden? Stackars barn, inte undra på att de fösöker vara som vuxna hela tiden. Fick bara Power Rangers i huvudet nu och tänkte och tackade faktiskt till en riktig barndom.

Idag är allt bara så ytligt! Det är verkligen synd att ha krav på sig redan som barn, exempelvis att se ut på ett sätt eller att bete sig på ett visst sätt. Det var skönt att växa upp och inte behöva bry sig om sånt skit man behöver bry sig om idag. Kunde ha på mig vad som helst till skolan utan att det var någon som dömde.

Barndomen är en viktig del i livet och jag önskade att jag fortfarande kunde vara 5 år och bara springa runt utan några som helst bekymmer. Ju äldre man blir desto mer bekymmer kommer på köpet. Jag är som Peter Pan, sedan jag har varit liten har det varit en av mina favorit disney sagor. Tänk om man kunde åka till landet ingenstans. No worries no nothing just fly around were ever you want! That would be life!




Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback