Kan fortfarande inte förstå något. Varje gång jag sluter ögonen ser jag bilden av den person som idag längre inte finns bland oss. Vi tar allt förgivet, förväntar oss att det alltid kommer se ut som det gör. Då händer något som man försökt att tänka positivt till och det öppnar ens ögon. Det blir längre inte så som det alltid har varit. Man ser hur man har försökt att tränga bort sanningen som för eller senare spräcker den här bubblan av det man har förträngt. Tankarna är blandade, spekulationer sker. Men av allt kommer minnet endast vara gott. Se tillbaka på det och bara le vid tanken av att en sådan fin person har funnits i närheten av mig. Gett mig inspiration och styrka trots att jag inte alls känt honom bra. Ett intryck jag kommer minnas så länge jag lever.

Vila i Frid!



Kommentarer
thanh
http://emomazing.blogg.se/

hihihi, första gången i mitt liv jag har tur HAHA :D

Hawrin

Må han vila i frid. Det är svårt att bara glömma en sån fin, så glad och energirik person som han. Jag är glad att jag fick känna honom, även om det var en kort period. jag är glad över att jag har lärt mig såååå mycket av honom.

kommer aldrig att glömma honom.

Må han vila i frid <3


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback