Jordens (Jag vet inte om twilight febern nått ut i universum) största twilight fan har nu sett Eclipse! Jaa, jag åkte ju en dag innan premiären och gud vad det brände i hjärtat när jag inte fick se den på premiär dagen med alla andra twi-fans! Men nu har jag sett den och det känns som att ett tomrum i mitt hjärta har fyllts! GAAAAAAAAHH va bra den var! Jag dog! Visst missade dem mycket av boken, ogillade speciellt den delen när Bella sa kiss me till Jacob, så gick det ju fan inte till. Han provocerade henne till att säga det och att typ han skulle dö om hon inte gjorde det och grejjer, nu kändes det som att hon ba sa det från ingenstans. I övrigt var den i alla fall riktigt bra! Ska definitivt se den på bio igen! :)
Edward är Edward, men Jacob oufff! Ideal kroppen för killar! Så jäkla snygg han är!


Kommentarer
Clara
http://thisismyblogg.blogg.se/

Håller med dig! De missade ganska mkt, men den var bra ändå!!

Ha det bra<3


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback