Har jobbat jobbat jobbat hela veckan. Känns skönt faktiskt, det känns inte som att det bara gått 4 dagar, känns som om METG var en evighet sen! På redan 4 dagar känner jag mig på förbättringsvägen, mer självdisciplin, mer rutinerad och på allmänt bättre humör. Det enda som fattas är vädret!

Nu ska jag fixa maten, så att jag äter frukost lunch och middag vid ungefär samma tid, sömnen så att jag försöker lägga mig vid ungefär samma tid varje dag och försöka utnyttja gymkortet och faktiskt gå och träna.
Så här såg jag ut på jobbet idag :) haha Första gången ajg såg uniformen tänkte jag typ att jag var med i värsta filmen på ett nytt jobb och skulle pimpa min "uniform" ni vet som det alltid brukar vara :P Hahaha men att kom inte på nån bra idé så det blev bara att rulla upp armarna lite :) Still something... :)
Allégården YEAH!



Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback