Ok, imorgon blir det nu en tvångsresa till Italien, visst det låter inte så farligt. Det är det inte heller, det är bara tidpunkten som är helt FEL FEL FEL! Juste, hela min familj åker inte ens, mamma fick inte ledigt och hon har tjatat om att åka till Rom i 2 år nu, min brorsa är tvungen att följa med, han kommer vara helt ensam där = kul för honom NOT and on top of that vi åker med familjevänner och DERAS släktingar HEJ inbjudare typ.

Förutom det;
1. Vi åker bil.
2.Jag har inte fixat ett skit, inte packat, ingenting.
3. Ingen är hemma just nu = jag kommer få sitta uppe hela natten och stressa och bara få ångest över allt som vi har glömt.
4. Känner inte mig inte redo att åka.
5.Kommer missa världspremiären av Eclipse, som jag har fixat biljetter till sen de kom ut! Ännu värre längtat till i över ett år!

Störande, juste min pappa har hittat min blogg nu och måste "citera" från den, trevligt trevligt, han sa till de här familjevännerna = ännu mer trevligt = de ba ahhh vi ska oxå läsa = får nog lägga bloggkarriären på hyllan nu. Seriöst? Helt kvävd först så ska hela världen skaffa facebook och sitta och spionera eller nåt? och nu bloggen som jag trodde jag kunde ha för mig själv.
Livet leker ibland visst? :)

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback