Idag för 19 år sedan föddes en tjej, som först blev kallad Jessica och sen blev döpt till Reema Cecilia Johnson och den tjejen var jag! Haha ok blev för cheesy, men idag är min födelsedag! Har lite blandade känslor, de dominerande är ju liksom, jag blir gammal! Haha känner inte att jag är färdig med tonåren än! Plus att det var så mycket jag ville ha åstadkommit till 19 och det är det som gör mig mest ledsen. Sedan är det ju faktiskt min födelsedag och vad som än händer är det min dag! Känslan man får är något alldeles extra. Uppskattningen och kärleken man får från alla andra gör en verkligen glad inombords.
På tal om min B-Day så var det röd dag till äran av the Queen's birthday! Awesome eller awesome?!
Nu börjar alltså ett nytt år för mig och jag har bestämt att den kommer med ändringar. Aldrig mer ska jag gå igenom tre så jävliga år som dessa! Det tar på en och gör en starkare, förr eller senare.
Ingen mindre än Robert Pattinson delar födelsedag med mig! :)


(det är nåt cp jag kan inte göra enter! :S Det är därför allt sitter ihop)

Kommentarer
Hind
http://moipetit.blogg.se/

hahah gumman jag förstår vad du menar. Jag blir 20 om 3 veckor :) men det känns som om det är nu det verkliga livet börjar


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback