Blev för ett tag sen klar med att ha rensat och fixat igenom mina garderober! Både men vanliga kläder och alla mina pakistanska/indiska kläder! Jag har liksom bara dragit ut allt för att hitta något och sen tryckt in allt igen, but not anymore :) Jag är typ deltids perfektionist :P Typ är det när jag orkar. Har sorterat så att mina jeans ligger i samma färgskalor och alla överdelar är sorterade så att de går från typ oversize till vanliga t-shirts och sen toppar och linnen, västar and so on :)
så här såg det ut medan jag fixade...

Haha alla shoppingpåsar som varit intryckta i garderoben :P


Kläder utspridda överallt i huset...


Alla jeans...


Lite av de pakistanska kläderna...



Kommentarer
emiie (emaan)

fett me kläder!?!?!?!!?


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback