Min kärlek till Weekday/Cheap Monday går långt tillbaka i tiden :) Var skeptisk mot stuprörstrenden i början(!) Haha hur skulle jag veta att det skulle komma och bli mina favoriter. Köpte i alla fall mina första par där och var hooked. Efter det har jag inte köpt jeans någon annanstans förutom på Weekday :) Använder bara de :) Äger ca 30 par i olika färger och modeller :) Ska ta och fota alla nån dag :)

Nu för tiden gäller ju tights orkar inte ens dra på mig jeans längre...

I Den röda "högen" är det färg och mönster, blåa mitt emot är jeans från andra märken (som jag haft innan), svarta högen är typ alla jeans som går i grå och svart skala och den sista blåa är alla som är just blåa :)

Kommentarer
Hind
http://moipetit.blogg.se/

sv: gick inte vidare :) men det var roligt!



uuh måste komma hem till dig och shopaa


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback