Kom hem helt lugnt och tänkte typ sova tidigt och vila och bara ta det lugnt, men såklart så kan ju det inte gå. Började tänka på vad som skulle hända imorgon och kom på att jo! Jag har ju redovisning imorrn! Så nu sitter jag och fixar till hela redovisningen... :(
P.s eller ja, händer det bara mig att när jag skrivit ett inlägg och fixat den typ lite text i mitten lite i sidan och sen när jag trycker publicera så flyttas det om!? Och de går typ inte åå fixa? Fan va irriterande förste göra de nu oxå men det gick inte... Sen tycker jag de borde fixa lite lättare och en mer praktisk vertygs grejj vad kallas de? Typ där man skapar inläggen. Typ att man ska kunna lägga upp fler bilder samtidigt och att man kan ändra färg på texten genom ett knapptryck och lite annat sånt smått och gott...
Vad tycker ni?

Kommentarer
Hind
http://moipetit.blogg.se/

jag tycker att du ska uptadera din office för det funkar alltid för mig :(


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback