I veckan har vi firat Halloween, lite senare än andra men ändå. Blev en riktigt mysig kväll förutom på slutet då. Vi hittade typ ingen bra skräckis, så vi kollade början på två st och gav upp och började snacka spökhistorier istället.
Btw det finns typ inga bra skräckfilmer. :/ Och juste det är nog inte så svårt att gissa vad jag var utklädd till xD

Gaga with her biggest fans!
Haha ögonbrynen är bäst, men blev ganska stolt över min sminkning. Jag kan typ inte ens sminka mig i överhuvudtaget, så blev skit glad när Gaga looken blev bra eller jag tyckte den blev bra :)
Fame monster!
Stopp telephoning me!


Kommentarer
Lisette A
http://lisetteskriver.blogspot.com/

Najs!

Jag känner din kusin! Det är min sambo.

Gissa vem utav alla dina kusiner!? :)

julie

Jag fattade direkt att du var gaga :D


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback