This girl is makin' the whole world whip their hair back and fourth! Jag var bara tvungen att lägga ut den här! Mini-Rihanna, mer swag, man kan inte tro att hon bara är 9 år gammal! Galet, asso här sitter jag 19 år och glor på denna och diggar den and Icould only wish that was me whipin my hair haha. Offer.

Sjuk som jag är så gick jag in till min mamma och brorsa och började slänga med håret och sjunga den här haha och sjuk som min brorsa är så säger han eyy, gör igen, gör mig grön (som hon gör i videon när hon slänger med håret och alla får färg) och sen gör mamma svart OK gör henne gul nu! HAHA så är det här hos mig most of the time! Stackars min mamma hon måste legat där i sängen och tyckt synd om sig själv för så sjuka barn haha. Hon orkar inte ens säga nåt, hon bara kollar på mig och min brorsa.
Willow Smith - Whip my hair

Kommentarer
Hind
http://moipetit.blogg.se/

Hon är så jävla grym och jag älskar att brorsan är med på slutet också :D


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback