Igår var det vår traditionella filmkväll. Hur mysigt som helst! Vi såg filmerna "The roommate" och "Water for Elephants". The roommate har jag velat se hur länge som helst för att Leighton Meester aka Blair Waldorf är med i den. Det visade sig vara en hel del andra kända ansikten i den också. Förväntade mig mer, men den var helt ok. Water for Elephants var också bra, fick lite Ttanic vibbar, men Titanic är nog många gånger bättre. Fin historia, men det är nog inte någon film som jag kommer se igen.

I torsdags var det öppning av Zipperalls första butik och såklart var vi där. Vi alla fick en ziperall var och det har nu officially blivit vår filmkvälls klädsel. Hur mysig och skön som helst! Skulle vilja ha på mig den hela tiden! Ångrar mig lite grann nu, borde ha kört på en rosa! :D

Fick en liten present av Emiie<3

Där skymtar min present! Ett par leopard/skinn handskar! LOVE'EM!


Laddat med massa snacks! :)


...och varm chocklad med grädde! Yummy!


Ziperall klubben!




Den enda hoppbilden som vi lyckades med, vi kanske borde tränat lite mer på minerna också haha!

Kommentarer
Emiie
http://emiielish.blogg.se/

fy fan vilken kväll =) ^^


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback