Jag har varit så sjukt seg hela dagen! Var typ som en zombie på jobbet, det här är bara andra dagen, jag jobbar VARJE dag konstant i 2 veckor inte nog med det så var och varannan dag dubbla skift! Hur ska detta gå?! Dagens höjdpunkt i alla fall var när jag var i bilen på vägen hem och satte på radion och ingen mindre än min man (en av flera haha) Wiz var på radio! Först började jag sjunga med låten och kom inte på att det var Roll up, när det slog mig spred sig ett leende på mina läppar! Älskar att kunna le av sånna små saker. Haha ok nu tänker ni säkert "orka överdriva", men så var läget. Skruvade radion på högsta och sjöng med hela låten och kunde inte sluta le!

När jag tänkte på vad som egentligen får mig att le sådär kom jag inte på mycket. Kollar igenom gamla mappar med bilder och gaaaah de ger mig bara ångest. Förstörde hela "ÅH-Wiz-kom-på-radio-yaay-made-my-day" inlägget nu haha. Men kan inte hjälpa att kolla tillbaka på allt och se hur fort det gått! Saknar tiden jag missat, ångrar det jag kunde gjort. Aja ska nog inte gå in för mycket på det nu. Jobb kl 7 på morgonen väntar, så det blir bums i säng nu.

God natt!
En bild som på datorn står daterat från 2006

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback