Jag älskar att höra om "första intrycket". Emiies kusiner var här från England och en av tjejerna tyckte att jag såg ut att vara värsta stroppen som trodde att jag va skitsnygg hahaha. De som känner mig vet att det är typ det motsatta, Emiie sa till henne att om hon skulle säga det till mig skulle jag nog bara dött av garv, vilket jag också gjorde haha fattar verkligen inte hur jag kan se ut som en stropp?! Är det mina inre mean girls fantasier som syns utåt?! haha.

Det som är ännu roligare är att det inte är första gången folk trott så om mig, det var en tjej innan som också trodde jag var så, att jag trodde mig vara bättre än andra, stroppig och typ en sån som säger typ "euuuw" till allt hahaha och sen när hon fick lära känna mig så tyckte hon att jag var helt tvärtom!

Jag skulle inte ens kunna tänka tanken av att folk skulle tro att jag är så. Tycker jag är så långt från det, förstår inte hur de har fått för sig såna konstigheter. Men kul är det i alla fall att höra om vad andra tänkt efter första mötet!


Kommentarer
Emiie
http://emiielish.blogg.se/

dina bilder <3

och JA man kan ha värsta fördomar (när dt gäller dig) :p


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback