Gud, jag är tappat uppfattningen helt. Känns som om idag har varit två dagar, har ni känt så någongång? Har inte sovit bar de senaste dagarna, jobbat och on top of that sovit på dagen och gått på skiva på kvällen. Kommit hem halv 5 gått upp halv 9 imorse och köat till H&M. De öppnade nämligen en ny butik i Tumba idag och de 100 första fick ett presentkort på 200. Såklart att jag och Emiie var tvungna att gå! Som ni ser på bilden nedan lyckades vi även få presentkorten! Det var på gränsen alltså! Vi var de näst sista som fick.

Sedan blev det ett träningspass på gymmet. Så nu ska jag sova ut ordentligt och det känns så skönt att veta att jag inte behöver göra något speciellt imorgon. För då kan jag sova gott och inte behöva ha något på hjärnan. 


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback