Nej nu behöver ni inte efterlysa mig på mjölkpaket, I'm back, for now i alla fall :) Senaste veckan har bara varit en sammansmällt suddig minneslucka. Det här får det att låta som att jag har varit bakis hela veckan haha om det ändå vore så väl, som ni kanske minns sist berättade jag att jag blivit sjuk och är det fortfarande! Det här är andra veckan nu och det är så sjukt irriterande! Jag har varit på vårdis och som tur var det ingen infektion i kroppen utan bara massa slem. Om jag fortsätter hosta så här kanske jag skulle kunna generera elektricitet till mitt hushåll haha.

Jag har saknat bloggen som fan, men har inte haft någon inspiration. Tankarna har snurrat så mycket på annat håll att jag inte ens har fått plats över att skriva något här. Har loggat in och klickat på "nytt inlägg" och bara stirrat in i rutan som väntar på att bli ifylld.



Gammal bild

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback