Snart ska jag på date med min kära Emiie! Vi kör skype - date och ska se på senaste avsnittet av Vampire Diaries. Det är nog den bästa serien ever! Kan inte beskriva min kärlek till den!!! Och för er som känner mig så är detta tecknen på en obsession and yes it is! Har bara längtat till fredag så att jag ska kunna se det senaste avsnittet. Kan bara inte beskriva hur bra det är! Sen så är ju alla i serien så himla snygga! Älskar typ alla karaktärer, men favoriterna är såklart Damon och Stefan Salvatore, för utan de så skulle det inte ens vara någon serie! Har alltid älskat båda, men nu när på senare tid har mina ögon typ öppnats för Stefan på nytt! Jag bara älskar honom, mer än förut om det ens är möjligt haha. Ok nu börjar allt det här låta lite för cheesy så vi slutar där.


Kommentarer
Emiie

vilken underbar tid vi hade ^^


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback