Hoppas att ni har haft en riktigt trevlig julhelg och nyår. Själv har min varit helt ok, kunde blivit bättre, men jag klagar inte. Jag är som sagt fortfarande i Pakistan och det finns verkligen ingen bra tillgång till internet. Som tur är har mina kusiner det i alla fall så någon dag till har jag i alla fall lite kontakt med omvärlden. Kommer hem 19 januari, så då är det dags för mig att ta det nya året på allvar.

Ska försöka filma och ta så många bilder jag kan, för vill verkligen visa hur det är att leva här. Det är typ som att  åka tillbaka i tiden. Får hålla det kort och skriva mer utförligt när jag kommer hem. Det är verkligen segt nät här, har försökt ladda ett youtube-klipp i en kvart och den har bara kommit till hälften! Haha thug-life, what to do! Saknar Sverige!

 

Ha de bäst så länge!

xoxo

Reema


Kommentarer
Emiie
http://emiielish.blogg.se/

miss u :(


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback