Det känns som att det har kommit rätt många "fredag den trettonde" i år, eller är det bara jag? Hur som helst är det ju bara bra för mig för att jag tycker att det är en bra dag istället för en otursdag. Det har inte hänt någonting sådär mirakulöst men det var en bra dag. Vet faktiskt inte varför jag gillar den här dagen men har alltid gjort det så långt jag kan minnas. När alla fasar inför den här dagen så är jag den enda som brukar längta och tycka att det är jättekul, därför ville jag så gärna också blogga den här dagen.

Som det ser ut nu så kommer jag att jobba 12 dagar i rad! Dessa dagar har redan börjar har redan jobbat 3 förbereder mig för fjärde imorgon och sedan rullar det på hela nästa vecka också. Jag som redan är trött! Hur detta ska gå till det får vi allt se. Så det är väldigt synd att bloggen kommer att hamna åt sidan, men kommer självklart göra mitt bästa för att hinna med lite uppdatering också!


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback