Hej bloggen!
De senaste veckorna har det blivit en massa shopping, det är ju svårt att inte gå in i butikerna och klämma på allt nytt och fint som kommer in. Har i alla fall köpt in en massa sommarplagg som nu bara väntar på att få bli använda, men det är ju ingen SOL eller VÄRME?! Vi är ju snart i slutet på juni och jag har knappt invigt sommaren i barbent! Börjar bli sjukt trött på det är vädret alltså!

En massa påsar liggandes hos mig...

En hög av nya plagg som bara väntar på att få bli invigda!

Om man sorterar ut lite då, en himla massa shorts, fina sommarlinnen, blusar, långkjolar, jeans, och min favoritklänning från fashion against aids! Har lite presenter där i också som jag har fått.

...och över till galet mycket nya smycken jag har som också väntar och väntar. Jag, väntar, hon väntar, han väntar, de väntar, vi alla bara väntar?!?!

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback