Hej Februari!
 
Jag vet inte var jag ska börja! Har så mycket tankar som snurrar omkring i mitt huvud. Jag tänker lite på varje, nutid, framtid och plugg. Så här är det jag har börjat att vänja mig vid London, jag har ställt in mig på att det är här jag ska vara i 3 år till. Mitt mål med att vara här är straight A's, så det är bara att parkera rumpan och börja läsa. Jag hoppas ju på att det blir bättre och att jag kan titta tillbaka på detta och komma ihåg den här perioden som en av mitt livs highlights. 
 
Tänker på vad som komma skall och vill verkligen göra något här i världen, vilket håller mig motiverad till att plugga. Har en hel hög som väntar till helgen...yaaay. NOT. Hade egentligen planerat på att åka till Westfield men,men. Vad ska man ens göra där när det enda man har är luft i fickorna. Fönstershoppping har ju alltid funkat, men det får jag nog mycket tid över till under min tid här. 
 
Min stackarn blogg också, vad ska jag göra med den?! Det finns så mycket fint att fota här, men jag behöver ju någon som kan fota mig framför de fina sakerna som finns att fota. Ska försöka fixa lite sånt till dig min kära blogg don't worry och till er läsare såklart.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback