Kom hem från ett surprise party ordnat till mig för någon timme sedan! WOOW blev verkligen överraskad! Hade inte den minsta aning alltså. Paki gänget hade ordnat en liten avskedsfest innan jag åker nu på tisdag med middag och drinkssss och massa kul. Så himla söta alltså! Är så himla tacksam för att ha sånna människor i mitt liv och kommer verkligen sakna dem när jag är borta. Vi började i alla fall med en middag som gick över till efterrätt och drinkar och sedan till flipp på dans ehmm vardagsrummsgolvet. Mätta och glada satte vi oss sedan ner för en omgång sanning och konka och sedan lite mer djupare diskussioner. Körde band hero också, vilket är så himla kul och en riktig party starter. En riktigt lyckad kväll med andra ord!
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback