Hallå bloggen!    
 
Ett tag sen sist! Händer väldigt mycket just nu, eller ja inte mycket så, men har plugget som behöver prioriteras just nu. Trodde jag skulle ha tid till annat men plugget tar över all tid. Idag hade jag i alla fall en chill dag! Slutade tidigt så åkte till Westfield med ett par vänner för att se den nya Rihanna kollektionen för River Island. OH.MY.GOD! Den är SÅ perfekt! Väldigt enkel, med en twist, mest enfärgat, och sedan lite ränder och denim. Alltså har inga ord för att beskriva hur grym den är! Älskade seriöst vartenda plagg! Och konstigt nog så satt allt faktiskt väldigt bra på mig, vilket jag inte förväntade mig! Så är sådär olyckligt kär nu :( Som en fattig liten student så har jag inte råd att lägga pengar på detta just nu. Kan inte ens välja vad jag ska ha, vill ju ha allt!
 
Hela kollektionen för River Island
 
 

Kommentarer
★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★
http://adaras.se

TIPS! Vinn ett grymt paket med allt du behöver för att fixa gelmanikyr! Tävla här:
http://adaras.se/2013/march/vinn-orly-smartgels-starter-kit-led-lampa.html#comment


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback