Vilken helg! I Torsdags blev det middag och drinkar med fina Isabelle runt Picadilly Circus, drinkar är ju så himla billigt här om man går på rätt ställen de kan kosta runt 40kr och shot för typ 30 haha.
 
I fredags blev det först jakt efter en mask för att sedan gå på maskerad bal. Jakten var faktiskt rätt kul i sig för vi gick runt stan, gick förbi British museum och hamnade sen i Camden town. Så fort vi hittat våra maskar så åkte jag hem för att fixa mig till själva festen. W-O-W, vilken plats, Roof top gardens, och ja, det är exakt som det låter, roof-top-gardens. Takvåning med den mysigaste trädgården ever. Självaste festen var dock inte som jag hade förväntat mig. Det var inte den bästa musiken och det roligaste folket, men vi lyckades väl ha en kul kväll ändå.
 
I lördags var det bara att städa för lägenheten var kaos. Sedan kom C över för en sleepover, vi åt middag drack cider och rökte shisha. Meningen var att vi skulle plugga, men det fick ju sådär haha. Slutade upp med att vi tittade på en film, The diary of a mad black woman, verkade vara bra, men halvvägs igenom somnade vi haha.
 
Ögonblicket senare är det redan Söndag! Helgen flyger iväg så fort. Behövde åka tillbaka till Camden, det är så svårt att inte fastna där, så gick runt i nästan 2 timmar helt ensam. Det är så mysigt och kul där, så mycket att se. Kom hem igen vid 6 tiden och då var det bara att sätta igång med plugget. Fick lite gjort, men långt ifrån det som skulle ha varit bra att få gjort. Well, well what to do. Ny vecka idag och jag har surprisingly fått ny energi som jag ska passa på att ta vara på och få lite saker gjort. Laters!
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback