Följer väl trenden och kör en liten årsresumé. Det är alltid kul att titta tillbaka på minnen och inse hur mycket man faktiskt har hunnit med och hur mycket man har utvecklats som person. 
 
Januari
 
 
Det största jag har gjort detta året och i och för sig i hela mitt liv var beslutet att flytta till London på egen hand! Ett av de bästa beslut jag har gjort i mitt liv. Självklart har det inte varit en dans på rosor utan en av de jobbigaste perioderna i mitt liv, men jag har lärt mig så mycket utav det.
 
Ett utdrag från bloggen som jag skrev förra året precis när jag hade flyttat dit: 
 
"Ok, har varit här i London sedan tisdags och det enda jag känner just nu är hemlängtan! Har egentligen inte "upplevt" något än, men just nu känner jag bara att jag vill släppa allt som det är och lägga mig under täcket i min säng, i mitt hem. Har en inre battle med mig själv just nu, men jag är en sån där tävlingsinriktad människa, så jag kommer inte att ge upp. Så här känner väl alla som lämnar allt bakom sig och ska börja om på nytt antar jag."
 
Att lämna allt bakom mig har varit tufft, men jag vet att jag har min familj och mina nära bakom mig. 
 
Februari
 
Började trivas lite mer i London. Skaffade nya vänner och åt mycket gott! Att gå till skolan kändes som en dröm, tycker skolan är så fin! Men drömmen blev ju lätt till mardröm när plugget blev för mycket hehe. 
 
Passade såklart påatt turista mycket, här i Picadilly circus. 
 
Första gången jag provade på Nandos som jag hade hört så mycket om. En av mina favoriter i London!
 
Mars 
 
Gick rätt bra i skolan! Hade ju inte pluggat på ca 2 år!
 
Flyttade in till mina kusiner! 4 pers i ett rum kan bara beskrivas med ett ord - KAOS! Haft de roligaste och galnaste dagar och nätter med dem. 
 
Blev lite för mycket onyttigheter när jag flyttade in hos dem! Saknar den här pizzan! 
 
Åkte hem första gången efter att ha spenderat 2 månader i London utan att träffa familj och vänner! Här i en Paki outfit från påsken. Det var här min Ryanair incident hände. Fick alltså inte åka med för att min väska var för stor. Skit bolag, fick spendera natten på flygplatsen, köpa en ny biljett åka morgonen efter, få mina helt nya VS bodysprays bortkastade, som tydligen gick igenom security kvällen innan. OCH åkte ändå med samma väska som nu också fick plats i deras lilla korg-grej. The full-version har mina vänner och familj fått höra haha. 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback