APRIL
Året rullade på och man såg fram emot sommaren. Började bli mycket press i plugget, massa inlämningar, prov osv. 
 
Var på ett litet bröllop, till en av Zayn Maliks bättre kompisar! JA, THE Zayn Malik hehe.
 
Många långluncher med vänner.
 
Hmm, London utan att festa? Haha klart jag klämde in ett par utekvällar.
 
MAJ
 
I början på maj slutade jag min första termin som gick rätt bra för att inte ha pluggat på ett bra tag.
 
Dags att åka hem efter första terminen i London! Såg fram emot nästan 4 månader ledigt!
Firade födelsedagen med bästa vännerna.
 
 Lite outfits.
 
 
JUNI
 
Brorsan tog studenten.
 
 Jag på hans studentdag, en typiskt varm och fin sommardag.
 
 Började för typ 3:e året i rad att sälja jordgubbar... Ibland fick man chocklad av kunder :)
 
Passade på att umgås så mycket som möjligt med nära och kära.
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback