Ligger i sängen helt utmattad och trött. Har bytt rum med min roomie nu så jag har det som är mindre. Medan jag ligger här i min hårda, låga säng så kan jag inte hjälpa att drömma mig bort till detta rum. Vitt och drömlikt i all ära, men tror fanimej det här rummet är bland de mysigaste jag har sett! Hade jag haft möjligheten skulle mitt rum se ut så!
 
Förutom detta så är första skolveckan nästan avklarad, sista dagen imorgon. Är rätt nöjd med klasserna jag har den här terminen och är sjukt peppad på att det drar igång på riktigt. Är så jäkla motiverad den här gången och jag hoppas verkligen att det håller i sig till slutet då jag behöver den som mest. Har varit duktig och fixat allt administrativt strul redan nu och inte sparat det till när jag verkligen är tvungen. Har dragit igång med träning också och sötsaksförbud. 2014 börjar bra! 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback