I fredags var det dags för utgång till Cirque le Soir. En riktigt cool och unik klubb här i London, kvällen började bra men slutade kaaaooos haha. Bakis till max igår, låg i sängen exakt hela dagen och natten och idag känner jag mig lite mer som en människa. Never again, vet inte ens hur jag lyckades. Lägenheten är kaos och så mitt rum, men jag orkar inte ta tag i det. Har också ett tal som jag ska presentera imorgon, har jag börjat? Nah, don't think so. Time to focus. 
 
On Friday we went out to Cirque le Soir. A really cool and unique klubb here in London, the night started good but ended in chaaaaos haha. Hungover to max yesterday, I was in bed exactly the whole day and night and now I'm starting to feel a bit human. Never again, I don't even know how it happened. The flat is a mess and so is my room, but I really can't be bothered to deal with it. I also have a speech to write til tomorrow, have I started? Nah, don't think so. Time to focus.
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback