Den här veckan är det fullt upp! Har varit och handlat julklappar hela helgen plus idag, och imorgon blir det väl samma visa. But I kind of like it. Känns skönt att bryta av och tänka på nåt annat. Här ska det ju handlas klappar till hela stora feta släkten! Det är inte lätt ska jag säga, men det mesta är klart och nu är det bara några få klappar som fattas. Tror inte mitt paket från HM kommer hinna komma innan julafton heller, som jag beställde till min brorsa. *suck*, men jag tror i alla fall att jag har ett stort hjärta och även om min bror är a pain in the ass så har jag fortfarande, mest fokuserat på hans julklappar. Det värmer mig om mina nära och kära blir glada. Älskar att ge, men gillar minst lika mycket att få! Att se mina käraste le är priceless.

Yummy me pepparkaka!

Nu måste jag ta och lägga mig ska ut med N och ta en promenad imorgon bitti!

Good night, sleep tight!

Bless

 


Kommentarer
Simone
http://fattybom.blogg.se/

Känner igen mig, stressad till tusen ^^

adina
http://miniadina.blogg.se/

Ah, jag lägger en massa tid och tanke på julklappar! Synd med paketet från H&M >< kanske kommer idag om du har tur..


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback