Hej!
Idag är jag hemma från skolan... Har inte mått så bra den senaste veckan, förkylning, ont i halsen och hosta, kom inte ens upp ur sängen idag! =( Därför blir det bara en mysdag hemma och vila ordentligt =)

Har varit i vårdcentralen idag för att jag fick nåt utslag i hårbottnen av mitt shampoo misstänker jag... Den var så stor att dem var tvungen att skära bort den! haha jag förvandlades till ett 5 årigt barn igen och fick panik! Jag HATAR sprutor! xD stackars läkare! Trodde nog jag var helt cp! xD Har så jävla ont på vänstra sidan nu :(

Var tvungen och köpa nån salva från apoteket och där fick jag även med mig hem dessa produkter från neutrogena =)

 

Jag har bara använt Visibly Clear 2 in 1 och den är jättebra! Man får en sval, ren känsla efter att ha använt den och så kan man även använda den som en mask! =) Recension på dem andra kommer upp inom snar framtid, så fort jag hinner prova och se resultat  =)



Kommentarer
Nathalie
http://onathalie.blogg.se/

där kan jag hålla med dig! Grymt bra för huden. Samma sak där bra till pris också ;)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback