Sitter och kollar igenom min bilddagbok. Kommer ihåg hur besatt jag var! Men har typ inte nån normal bild där xD bara cp bilder xD

Utdrag 15 oktober 07', en text jag skrev själv (kom inte ens ihåg den!) :

I'm dreaming of a world that doesn't exist
I'm dreaming of a world where It's always peace..
What did I do wrong to have It like this
everything I asked for is still a wish
I cry to sleep every night and wake up every day to a fake smile
I don't know how much longer this have to go on
and without your love I'm long gone

The show must go on is what they say
but for how long do u have to play the same game?
Feels like I'm screaming as loud as I can
but still no one can hear me or who I am

Life is such a strange thing u live it but for what?
loneliness and pain
If u where by my side everything would be just fine
you and me together thats what I want forever! <3

made by: me Reema Cecilia Johnson!

September 07'

Oktober 07'

Mitt riktiga hår! Skulle föreställa en vampyr/ häxa Halloween fest, November 07'

Lutade mig åt emo hållet eller inte emo utan rockare =), men tro mig gick ALDRIG ut så! ;) Det här var bara en natt då jag hade tråkigt xD December 07'

Samma natt xD Tycker det var coolt ändå =) Men skulle nog aldrig gå ut så xD

Februari 08'

Februari 08'

Kolla hur långt hår jag hade! Mars 08'

Var i Paris, Mars 08'

Klippte håret som Hayley Williams! Mitt långa hår all gone! April 08'

April 08'

Åkte till Berlin med klassen, Maj 08' Höll tummarna på att se TH men de var inte ens i landet =(

Hälften av allt i min BDB handlade om Tokio Hotel, det finns inte en månad då jag inte la upp något med dem xD =)

 

Här är jag idag! September 09' Samma gamla jag ny frisyr, kortaste jag haft faktiskt förutom när jag var liten dårå... Fortfrande lika oseriös på kort, fortfarande kärlek till Tokio Hotel och fortfrande Reema =)




 


Kommentarer
Anonym
http://nittondemars.blogg.se/

du e ju skitsöt!

och aa, th ska komma till sverige :) ( om du inte visste by now asså :P )

NÄNNÄH

älskar!

daniella
http://kkrigare.blogg.se/

visst är den? :)

tycker jag med hihi

Rozi
http://rozis.blogg.se/

Härliga bilder..och härlig blogg :) Lägga till varandra på bloglovin?


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback