Skulle visa lite fynd men väntar på att kameran ska laddas, så att jag kan överföra bilder  -_-'
Anywayy kollade på blogg.se's startsida och guess what? Kenza, JAA KENZA låg på 20:e plats :P haha är febern över eller? Hennes nu ska jag hoppa i duschen, nu kom jag precis ut från duschen (har på sig vit badrock), det här har jag på mig ikväll till kääära collage, vimmelbilder från samma kväll, nu är jag med mina kompisar, nu myser jag åå mani -inlägg har blivit lite tråkiga. Men visst har hon någon charm som gör att man dag ut och dag in läser hennes blogg :)

Erkänn att den har blivit ganska tråkig på sistonde. Innan alla hoppar på mig, jag menar absolut inget illa mot Kenza, kollar själv ändå in hennes blogg varje dag, tycker hon är jätte vacker och jag har typ precis samma humor som henne. Diggar henne som person.

Om vi nu ändå är inne på bloggar, har inte hela bloggvärlden blivit för tråkig? Ena sidan är fjortisar efter fjortisar som skriver typ samma inlägg och påstår att de var först med att skriva det eller med att köpa något. Andra sidan är typ Kenza, Blondinbella, Foki. Det är liksom fjortisar vs 3 originella.

Det kanske bara är jag som tröttnat? Men bloggvärlden är inte varierad nog. Det finns riktigt bra bloggar därute, men det är svårt att hitta dem eftersom man ständigt bara ser vissa få bloggar i fokus. Men sånt är livet :)

Det här är bara en tanke som slog mig. Menar inget illa mot någon bloggare.

Vad tycker ni?

Jag vet inte om det syns, men det får duga :)




Kommentarer
Miriam
http://yamada.blogg.se/

Fast det var ju bland mest aktiva bloggar.. Och då satt hon väl på flyget i x antal timmar så lite svårt att blogga då. ;)

Själv letar jag inte så mycket efter bloggar. Oftast brukar det vara någon som hittar min och lämnar en kommentar. Då följer jag dom men skulle det visa sig efter ett tag att dom är riktigt tråkiga a la facebook-status (dvs, jag dricker en kopp kaffe, jag ska ut och gå, yay filmkväll etc) så tar jag bort dom efter ett tag.



Anonym
http://myheartsong.blogg.se/

aaah det var ju mest aktiva, men jag tycker endå kenzas blogg aldrig varit speciellt bra, tror många läser hennes blogg för att hon är vacker mestadels.



mysig blogg btw!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback